В Україні може істотно скоротитися кількість вживаних автомобілів
Німецькі ЗМІ повідомляють, що продажі нових електромобілів ростуть, але на вторинному ринку зараз в тренді автомобілі з дизельним двигуном.
Справа в тому, що середньостатистичний німецький покупець насправді далекий від концепції електромобілів. Мало того, не дивлячись на різні субсидії і пільги, покупка нового електромобіля дороге задоволення для жителя Німеччини. Крім того, не варто забувати про так званому економічному неспокої, викликаному пандемією коронавірусу. Іншими словами, левова частка німців не готова спустошити свої кишені або навіть брати кредит на придбання «зеленої» машини – зараз споживачі зацікавлені в простих економічних рішеннях для далеких поїздок, якими і є дизельні авто з пробігом.
Це ж підтверджують і цифри: за даними уряду Німеччини, за останній місяць попит на б/у авто збільшився в країні в 4,5 рази! У той же час видання focus.de повідомляє, що інтерес до дизельних машин в інтернет виріс на 19%, цю ж тенденцію фіксує і популярний майданчик з продажу авто mobile.de – поряд з дизелями, за її даними, зростання популярності спостерігається серед автомобілів середнього класу в цілому і в сегменті … спорткарів.
Високий попит, зрозуміло, також впливає на зростання цін. В середньому вартість старих авто в Німеччині зросла на 13% в порівнянні з червнем 2020 року.
- Генштаб: по состоянию на 22 ноября общие потери вражеской армии в личном составе составили 728 300 солдат
- Генштаб: по состоянию на 21 ноября общие потери вражеской армии в личном составе составили 727 250 солдат
- Генштаб: по состоянию на 20 ноября общие потери вражеской армии в личном составе составили 725 740 солдат
- Генштаб: по состоянию на 19 ноября общие потери вражеской армии в личном составе составили 724 050 солдат