Попит на кредити на «чорну п’ятницю» зростає у середньому на 15-20%, – експерт

Источник: podii.in.ua
Попит на кредити на «чорну п’ятницю» зростає у середньому на 15-20%, – експерт
Популярність розпродажів на «чорну п’ятницю» зростає: понад 70% українців спеціально відкладають покупки, аби скористатися великими знижками. Покупці починають підбирати товари ще наприкінці жовтня. Проте не завжди можуть одразу оплатити довгоочікувану покупку, а тому звертаються за кредитами.
 
Протягом останніх років у компанії CreditKasa помічають зростання попиту на продукти не лише у «чорну п’ятницю», а й протягом усього тижня, який передує цьому дню. Кількість заявок потенційних позичальників зростає на 15-20%. Водночас зростає кількість як первинних звернень, так і повторних. Також відрізняється у ці дні і сума кредитування: для нових клієнтів вона більша в середньому на 5%, а у разі повторних звернень – на 15%. У 2021 році в CreditKasa очікують збереження тенденцій попередніх років.
 
«Індекс споживчих настроїв, як індикатор готовності населення витрачати гроші та вірити в майбутнє, востаннє був на піку пізньої осені-взимку 2019 року. Саме тоді продажі на «чорну п’ятницю» досягли максимуму, зокрема й за рахунок кредитних коштів. «Чорна п’ятниця» 2020 року була значно скромнішою на тлі закінчення 2-ї хвилі карантину. Цього року індекс зростає та досяг рівня 68,2 у жовтні, коли минулого року цей показник становив 62,2. Одна з причин – зростання доходів українців, а отже, і платоспроможності. Зважаючи на ці дані, ми очікуємо на сплеск попиту на кредити на 10-15% у порівнянні з минулим роком», – резюмував директор з маркетингу CreditKasa Віталій Соловйов.
 
Водночас кредитна політика CreditKasa залишається незмінною, тому частка відмов у видачі кредитів у період великих знижок не зростає. Якщо ризик-менеджери компанії вирішать, що клієнту дати грошей не можна, то він отримає відмову незалежно від того, чи звернувся у «чорну п’ятницю», чи у звичайний день.
 
Статистика попередніх років свідчить про те, що кредити, взяті протягом тижня, що передує «чорній п’ятниці», обслуговуються гірше на 10%. А за кредитами, виданими саме у п’ятницю, повернення нижче на 25%. І компанії необхідно докласти більше зусиль і часу, аби позичальник погасив кредит. Самі рітейлери визнають, що частина покупок, зроблених у цей період – це імпульсивні та емоційні покупки. Українці беруть гроші на подарунки собі чи близьким, на покупку того, що хотілося купити вже давно, але не було змоги.
 
«Традиційно у разі проблем з обслуговуванням кредиту 70-75% клієнтів використовують механізм пролонгації. Обираючи термін, клієнти не завжди можуть точно спрогнозувати свої доходи і витрати, тому вони часто пролонгують кредит, аби було більше часу для погашення. В особливих випадках ми можемо запропонувати клієнту реструктуризацію», – розповів Віталій Соловйов.
 
У компанії вважають, що головне бути готовими до великих розпродажів у рітейлі як фінансово, так і технічно. На рахунках компаній має бути достатньо коштів, аби забезпечити зростання клієнтського попиту, а IT-система має працювати без збоїв, аби впоратися з підвищеним навантаженням. 
 
Новости по теме:

Новости партнеров:
Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите некорректный текст и нажмите Ctrl+Enter - так Вы поможете нам улучшить сайт. Спасибо!
Отправить Закрыть