40 % виробників обманюють споживачів щодо екологічність свого товару
Наявність на товарі екоетикетки, надрукованої самою компанією, не є доказом екологічності продукту. 40 % виробників обманюють споживачів рекламуючи свій товар і позиціонуючи його як екологічний. Такого висновку в результаті дослідження дійшла міжнародна мережа із захисту прав споживачів (ICPEN), яка викрила майже половину виробників у брехні щодо екологічності товарів.
Як пише видання, 40% заяв в рекламі як мінімум не відповідають дійсності та вводять потенційних покупців в оману.
Експерти вказали, що найчастіше виробники використовують грінвошінг-форму інтернет-маркетингу, яка навмисно плутає покупців.
В ICPEN виділили кілька ознак, за якими це можна зрозуміти. По-перше, варто насторожитися, якщо в рекламі використовуються бездоказові або абстрактні судження. Виробник не може заявляти про те, що його товар зроблений з екологічно чистих продуктів і не надавати при цьому жодних доказів.
Крім того, наявність на товарі екоетикетки, надрукованої самою компанією, не є доказом екологічності продукту.
Також ознакою обману може служити приховування ключової інформації. Фахівці відзначили, що слова “еко”, “біо” або “натуральний” самі по собі не гарантують, що продукт дійсно є екологічним.