EVA ПРЕДСТАВИЛА ВТМ НА МІЖНАРОДНІЙ ВИСТАВЦІ В АМСТЕРДАМІ
29-30 травня в Амстердамі на міжнародній виставці-конференції з питань private label і брендингу PLMA (Private Label Manufacturers Association) EVA представила продукцію власних торгових марок.
Виставка PLMA 2018 «World of Private Label» пройшла у виставковому центрі RAI в Амстердамі (Нідерланди), де свої товари представили понад 2600 компаній зі всього світу.
Власні торгові марки EVA були представлені в залі «Слави та інновації» у трьох категоріях:
«Здоров'я» – засоби для СПА «Uterra native»,
«Краса» – парфумована вода «Le Bouquet parfait»,
«Догляд» – засіб для догляду за волоссям «Level».
«Пріоритетний напрямок нашої компанії – розробка нових, якісних товарів. Щорічно ми розширюємо асортимент власних торгових марок, які складають переважну більшість усіх продажів мережі, – повідомляє Володимир Гранін, керівник департаменту власних торгових марок EVA. – Участь в PLMA – це можливість продемонструвати конкурентні переваги нашої продукції на міжнародному ринку та залучити партнерів для подальшої співпраці».
Другий рік Лінія магазинів EVA – єдина з українських рітейлерів, що представила власні торгові марки на виставці PLMA в Амстердамі.
- Генштаб: по состоянию на 24 ноября общие потери вражеской армии в личном составе составили 730 740 солдат
- Генштаб: по состоянию на 23 ноября общие потери вражеской армии в личном составе составили 729 720 солдат
- Генштаб: по состоянию на 22 ноября общие потери вражеской армии в личном составе составили 728 300 солдат
- Генштаб: по состоянию на 21 ноября общие потери вражеской армии в личном составе составили 727 250 солдат