Лінія магазинів EVA святкує 2-гу річницю контакт-центру
Національна мережа Лінія магазинів EVA святкує 2-гу річницю діяльності контакт-центру компанії. За період своєї дільності відділ по роботі зі зверненнями клієнтів прийняв та опрацював понад 450 000 дзвінків.
Середня тривалість розмови становить 2 хвилини й цього часу достатньо для того, щоб розв’язати проблему при першому дзвінку в 95% випадків. Найбільший попит має тема програми лояльності “EVA МОЗАЇКА”, яка цікавить понад 50% споживачів.
Лінія магазинів EVA активно розвиває напрямки в рамках клієнтоорієнтованості, а однією із головних складових даного напрямку є максимальне задоволення запитів клієнтів. “Наша ціль – не просто відповісти на запит клієнта і забути, а проаналізувати ті питання, які цікавлять клієнтів і розв’язати проблемні моменти. Можу впевнено сказати, що кожне проблемне питання клієнта – це наша можливість отримати зворотний зв’язок і стати кращими”, – говорить керівниця контакт-центру Юлія Козіна.
Нагадаємо, що нещодавно у Києві пройшло відкриття ювілейного 800 магазину EVA в ТЦ “Оазис” за адресою Оболонський пр-к 42/47.
- Линия магазинов EVA показала процесс производства собственной торговой марки Viv`en petty в Италии
- Проєктний офіс компанії РУШ увійшов до топ-5 найкращих в Україні
- Фінансова директорка Лінії магазинів EVA Лілія Воленко увійшла до рейтингу найкращих фінансових директорів України
- Понад 80 тисяч покупців EVA підтримали благодійну акцію для здійснення мрії тяжкохворої дівчинки