В Україні відкривається серйозний конкурент усім супермаркетам

Популярна в Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Подібна перспектива може стати серйозною конкуренцією для не менш популярної мережі в Україні – АТБ.
Про цей намір повідомили в німецькому виданні Lebensmittel Zeitung, посилаючись на запит корпорації Schwarz, якій і належить відомий торговий бренд.
Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю ж мережу в Польщі.
У Schwarz вказали, що саме АТБ нібито копіює концепти Lidl. При цьому засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Відзначимо, що Lidl поширилася за межі Німеччини ще в 1980-і роки. Зараз її магазини розташовані в 32 країнах світу. Торгові майданчики налічують до 11 тисяч одиниць.
-
Генштаб: по состоянию на 9 июля общие потери вражеской армии в личном составе составили 1 029 660 солдат
-
За три роки повномасштабного вторгнення Ескулаб збільшила кількість медичних партнерів у 2,5 рази
-
Генштаб: по состоянию на 8 июля общие потери вражеской армии в личном составе составили 1 028 610 солдат
-
Генштаб: по состоянию на 7 июля общие потери вражеской армии в личном составе составили 1 027 540 солдат